این آیتم : شایسته ترین سورپرایزهای صنعت ویدیوگیم در سال 2018

آکادمی دیجیتال مارکتینگ سی زد ای در زمینه های گوناگون وب نظیر پباده سازی وبسایت , سئو و بهینه سازی وبسایت ,لینک سازی و تبادل لینک , خدمات شبکه های اجتماعی نظیر ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام , ساخت محتوا و یادگرفتن دیجیتال مارکتینگ کار می می‌نماید .
با ما یار و همدم باشید با این مقاله اثرگذار :

صنعت بازی لبریز بیش تر از شگفتگی‎های غیرمنتظره نموده است؛ بازی‎هایی که انتظارش را ندارید شاهکاری بی‎بدیل بیش تر از آب در‎می‎آیند و استودیوهایی که فکرش را نمی‎نمائید به ناگاه تعطیل می‎شوند.

ولی ما اینجا نیامده‎ایم تا درباره اتفاقات ناخوشایند صحبت کنیم؛ سال 2018 سالی بود که بعضا بیش تر از شایسته ترین‎ بازی‎های یکسری وقت اخیر عرضه شدند، سالی بود که بازی‎سازان مستقل شگفتی آفریدند و بیش تر از کلیه کلیدی‎تر، سالی بود که بالاخره Red Dead Redemption 2 را تجربه کردیم، بعداز 8 سال.

در‌این مقاله، نگاهی خواهیم انداخت به بعضا بیش تر از کلیدی ترین و هیجان انگیزترین اتفاقات صنعت گیم در سالی که عبور اعلام‌کرد؛ اتفاقاتی که بعضا‎شان سبب شدند به گیمر بودن‎مان افتخار کنیم و بعضا دیگر ما را برای 1 سال بی‎نظیر دیگر آماده نمایند. این هم بیش تر از لیست شایسته ترین سورپرایزهای صنعت گیم در سالی که عبور اعلام‌کرد:

زیرنویس فارسی در Darksiders 3

دارک‎سایدرز 3 متاسفانه نظیر دو نسخه قبلی بازی چندان دندان‎گیری نمی باشد و تغییر و تحول‌و تحول تحول و تحول مجموعه گسترش و گسترش و گسترش بازی، به وقوع اتفاقی که نباید سبب شده. منتقدان نمراتی متوسط به بازی دادند و مجموعاً آن را یک عدد بی آلایش‎ترین بازی‎های 2018 دانستند. ولی ما ایرانی‎ها دلایل بیشتری برای تجربه ماجراجویی‎های سومین سوار آخرالزمان داریم؛ بدین دلیل که دارک‎سایدرز 3 او‌لین بازی ویدیویی فرنگی با زیرنویس فارسی نموده است. تمام بخش‎های بازی به زبان فارسی برگردان شده‎اند و دیگر واجب نمی باشد نگران بیش تر از دست دادن دیالوگ‎های کلیدی باشید. صرفا ای کاش دارک‎سایدرز او‌لین و آخری نمونه بیش تر از اهمیت دادن به فارسی‎زبانان نباشد و این موسسه‎های وسیع‎تر (یوبیسافت، راک‎استار، الکترونیک آرتز و غیره، روی صحبت‎مان با شماست) هم همین رویه را ادامه دهند.

Shadow of the Tomb Raider با پایان اشتباه عرضه شد!

شایسته ترین سورپرایزهای صنعت گیم

بیش تر از وقتی که ایریس در فاینال فانتزی 7 جان به جان آفرین تسلیم اعلام‌کرد، طرفداران بازی‎های ویدیویی عاشق گمانه‎زنی در فضای مجازی و درباره شایعات گوناگون بوده اند؛ شایعاتی نظیر پایان‎های مخفی بازی‎ها که معمولاً به دیده درصد یه خرده بیش تر از گیمرها می‎آیند. در عمده مورد ها، این شایعات تماماً بی رمز و ته می باشند؛ براین اساس وقتی متوجه شدیم که یک عدد شایعات مربوط به پایان Shadow of the Tomb Raider حقیقتاً واقعیت داشته، به قوه تخیل گیمرها ایمان آوردیم.

در پایان‎بندی ابتدایی Shadow of the Tomb Raider، که متاسفانه بعداز آپدیت روز ابتدا جایش را به پایانی خسته‎کننده‎تر بخشید، لارا کرافت طومار‎ای بیش تر از ناتلا، شخصیت منفی اولیه توم ریدر اخذ می‎می‌نماید که نشان می‎بخشید بایستی منتظر بازگشت او به ریبوت کریستال داینامیکس باشیم. ولی سازندگان بازی بعداً اعلام کردند که‌این پایان به اشتباه در بازی قرار داشته و بایستی حذف می‎شده‌نموده است.

«در جریان گسترش و گسترش و گسترش Shadow of the Tomb Raider، تعدادی صحنه برای اکران بعداز لیست سازندگان ارزیابی شد. متاسفانه یک عدد گزینه‎های مسئله ارزیابی قرار گرفته، ولی خیر گزینه‎ای که در غایت تعیین شد، به اشتباه در بازی قرار گرفت». ولی ارگانیک نموده است که بخش اعظمی بیش تر از گیمرها آپدیت روز ابتدا را اخذ نکردند. در هر صورت حیف شد؛ احتمال دارااست ناتلا می‎توانست ریبوت توم ریدر را بیش تر از این رخوتی که به مرور گرفتارش شده نجات می‎بخشید.

بازی‎سازان اتحادیه‎ها را دورازشوخی گرفتند

برای دوران‎های طولانی بر هیچکس پوشیده نبوده که بازی‎سازی کاری دوچندان مشقت بار نموده است. گسترش و گسترش و گسترش‎دهندگان هم معمولاً فارغ بیش تر از چار به پشت رمز گذاشتن ساعات کاری طاقت‎فرسا می‎شوند؛ و گاهی بعداز اتمام پروسه ساخت، بیش تر از استودیو اخراج. سال جاری ولی گسترش و گسترش و گسترش‎دهندگان استارت به همیاری بر رمز چگونگی حل این معضلات کردند.

طی کنفرانس گسترش و گسترش و گسترش‎دهندگان (GDC) سال 2018، سازمانی به اسم Game Workers دست به کار شد و بروشورهایی درباره اتحادیه‎ها به دست بازی‎سازان رساند. Game Workers در GDC 2018 پنلی درباره اداره‎گرایی در صنعت بازی برگزار و مجموعاً اتحادیه‎ها را به موضوعی کلیدی در‌این اتفاق افتاد صنعت بازی تبدیل اعلام‌کرد.

یکسری ماه بعد، دن هاوزر، هم‎موسس این موسسه راک‎استار طی یک مصاحبه ذکر اعلام‌کرد که بعضا کارمندان تا 100 ساعت در هفته روی Red Dead Redemption 2 کار می‎نمایند و این این مورد در کنار انتشار جزییات طولانی تر درباره محیط کاری راک‎استار، توشه دیگر به گفتگوها درباره تشکیل اتحادیه‎های بازی‎سازی دامن زد. همین اواخر، شعبه انگلیس Game Workers به زیرشاخه‎ای بیش تر از «اتحادیه کارگران مستقل بریتانیای کبیر» تبدیل شد؛ ولی گفتگوها هنوز در ایالات متحده به سود خاصی نرسیده. ولی چیزی که مشهود نموده است، اینست که بازی‎سازان هم اکنون طولانی تر بیش تر از هر مجال دیگر به حق و حقوق ارگانیک خویش اهمیت می‎دهند.

No Man’s Sky با هر بدبختی احیا شد و هم اکنون بخش چندنفره دارااست

وقتی نو منز اسکای عرضه شد، تصور گیمرها بر این بود که در صورت حضور همزمان در یک نقطه خاص بیش تر از جهان عظیم بازی، کارکشته به مشاهده و برقراری درباره با یکدیگر خواهند بود. ولی معین شد که استودیوی Hello Games نظیر خیلی دیگر بیش تر از مسائل صرفاً داده ها غیرواقعی در مشت ما گذارده؛ براین اساس جای تعجب ندارد که خون خریداران به جوش آمد.

در سال 2017، هلو گیمز شکلی دوچندان ابتدایی بیش تر از وضعیت چندنفره را به بازی خویش آورد و می‎توانستید سایر بازیکنان حاضر در محیط را به صورت‎های گوی‎های درخشان نوروروشنایی ببینید. این گام‎ها گرچه رضایت نسبی کاربران را جلب کردند، ولی کافی نبودند. با این کلیه کار هلو گیمز هنوز تمام نشده بود و آن‎ها استارت به اکران قابلیت‎هایی کردند که بالاخره سال جاری در قالب یک به‎روزرسانی وسیع -که NEXT اسم گرفت- بیش تر از رویکرد رسیدند.

بدین ترتیب، فوقع ما وقع. هم‎اکنون می‎توانید سایر بازیکنانی که در سیاره‎ مقصد شما حضور دارا‌میباشند را ببینید و چه بسا به آن ها بپیوندید و استارت به گشت و گذار در کهکشان با یکدیگر نمائید. ولی جهان بازی به قدری وسیع نموده است که به ندرت بازیکنی دیگر را در آن مشاهده می‎نمائید، ولی وقتی چنین اتفاقی می‎افتد به به عبارتی اندازه که احتمال دارااست تصویر نمائید هیجان‎انگیز و جادویی خواهد بود.

فیلم Detective Pikachu حقیقتاً باحال به لحاظ می‎رسد

تا به امروز فیلم‎ها و سریال‎های متعددی براساس فرنچایز پوکمون ساخته شده؛ بعضا حقیقتاً دیدنی، بعضا مزخرف و بعضا دیگر جایی در‌این لابه‌لا. علاوه بر این تا امروز فیلم‎های متعددی براساس بازی‎های ویدیویی ساخته شده که عمده آن‎ها فاجعه‎ای بیش نیستند و آدم متعجب می‎ماند که ناشر بازی‎ها چطور به چنین خزعبلاتی چراغ سبز نشان می‎دهند.

Detective Pikachu تازه‎ترین فیلم با محوریت دنیای پوکمون‎ها نموده است که به صورت سوای واسطه براساس بازی Detective Pikachu ساخته می‎شود. تریلری که بیش تر از این فیلم منتشر شد، نشان بخشید که گویا با فیلمی حقیقتاً عالی طرف هستیم. خیر یک فیلم عالی براساس یک بازی‎ ویدیویی و خیر یک فیلم عالی براساس پوکمون، صرفاً یک فیلم عالی، همین.

هرچند به کار گیری بیش تر از رایان رینولدز (بازیگر شخصیت Deadpool) در نقش پیکاچو نظیر یک خبر اسف‎توشه به لحاظ می‎رسید، با انتشار تریلر معین شد که اتفاقاً یک عدد شایسته ترین تصمیماتی بوده که مجموعه ساخت Detective Pikachu اتخاذ کرده.

ریدلی بالاخره به Smash آمد

در حالتی که جزء آن دسته بیش تر از افرادی هستید که عناوین نینتندو را برای بچه‎ها می‎دانید، می‎توانید همین هم اکنون بیش تر از خیر این یکسری پاراگراف بگذرید و به سراغ مسئله بعدی بروید. ولی در حالتی که کودک درونتان هنوز زنده نموده است و بیش تر از شاهکارهای نینتندو لذت می‎برید، باورتان نمی‎شود در حالتی که بگوییم که ریدلی (یا این که این که این که این که اینکه اینکه اینکه اینکه Geoform 187) بالاخره به کاراکتری قابل بازی در خصوصی Smash Bros تبدیل شده.

تحت عنوان یک عدد آنتاگونیست‎های با اهمیت خصوصی متروید، ریدلی قبلاً و بیش تر از مجال نینتندو 64 در بازی‎های Smash حضور یافته بود. در اولیه Super Smash Bros می‎توانستید او را در پس‎زمینه مشاهده نمائید، در Super Smash Bros Melee یک تروفی قابل توده‎آوری بود، در Super Smash Bros Brawl تحت عنوان باس ظواهر می‎شد و در Super Smash Bros Wii U هم یک عدد چالش‎های محیطی بود.

ولی هم اکنون و حدوداً بعداز دو دهه رویاپردازی، این اتفاق بالاخره محقق شد. نینتندو بیش تر از ریدلی در Super Smash Bros Ultimate رو نمایی اعلام‌کرد و تجربه مبارزات با او حقیقتاً لذت‎بخش هم هست. ضمناً به لطف یک آب‎رفتگی حساب شده، ریدلی خیر متعددی وسیع نموده است و خیر متعددی کُند. ماساهیرو ساکورای، خالق Smash قبلاً نگران بود که ابعاد و وزن او دردسرساز شود.

تجربه انحصاری‎ها در ارتفاع روز ابتدا با ایکس باکس گیم پس

چه چیزی خوب تر بیش تر از اینکه ماهانه 10 دلار بپردازید و به کالکشنی عظیم بیش تر از بازی‎های اولیه ایکس باکس، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان دسترسی نامحدود داشته باشید؟ در حالتی که این این آیتم به اندازه کافی قانع‎تان نمی‏‎می‌نماید، نظرتان درباره اینکه با خرید گیم پس به جدیدترین عناوین انحصاری ایکس باکس وان، بیش تر از به عبارتی روز ابتدا دسترسی داشته باشید چیست؟

این خدمت اشتراکی وقتی در سال 2017 استارت به کار اعلام‌کرد ضعف‎های متعددی داشت، ولی در ژانویه 2018 بود که کلیه‎چیز شکلی جالب‎تر و مشتری‎پسندتر به خویش گرفت. دسترسی آنی به بازی‎هایی نظیر Sea of Thieves، فورتزا هورایزن 4 و State of Decay 2 سبب شد که خدمت مایکروسافت در سال 2018 هیجان‎انگیزتر بیش تر از هر مجال دیگر باشد؛ صرفا حیف که مایکروسافت هنوز تقاص گناهانش در سال 2013 را پس می‎دهد و به جز یک یا این که این که این که این که اینکه اینکه اینکه اینکه دو بازی، انحصاری‎های چندان درخور تحسینی ندارد.

فورت‎نایت به یک پدیده لابه‌لا‏‎المللی تبدیل شد

فورت‎نایت بتل رویال که تحت عنوان یک انشعاب فارغ بیش تر از پول بیش تر از بازی Fortnite: Save the World در ماه سپتامبر 2017 عرضه شد، خیلی زود بیش تر از ذیل سایه ایده ابتدایی بازی و هم‏‎چنین منبع الهام با اهمیت‎اش، یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا این که این که این که این که اینکه اینکه اینکه اینکه به عبارتی پابجی بیرون آمد.

ولی وقتی که فورت‎نایت بتل رویال در دسترس عموم قرار گرفت، هیچ‎کس فکرش را هم نمی‏‎اعلام‌کرد که بازی در پهنا 1 سال به منزلت کنونی‎اش رسد. تا ژانویه 2018 فورت‎نایت بیش تر بیش تر از 40 میلیون بازیکن در سراسر جهان داشت و این رقم هم‎اکنون که‌این این آیتم نوشته می‎شود به 150 میلیون نفر رسده نموده است. در ماه مارس نینجا، استریمر معروف فورت‎نایت یار و همدم با دریک، خواننده آمریکایی به استریم فورت‎نایت در توییچ پرداخت و توانست به آمار رکوردشکن 600 هزار بیننده به صورت همزمان رسد.

هم اکنون سلبریتی‎ها هم فورت‎نایت بازی می‎نمایند، تاک شوها درباره‎اش سخن می‎زنند و رقص‎هایی که اپیک برای این بازی پباده سازی کرده در نقاط گوناگون جهان اجرا می‎شوند. و در حالتی که به کسی بگویید که بیش تر از طریق نوشتن درباره بازی‎های ویدیویی روزگار را سپری می‏‎نمائید، به احتمال فراوان اولیه سوالی که می‎پرسد اینست که «تا هم اکنون فورت‎نایت بازی کردی؟»

سونی به کراس-پلی و تغییر و تحول‌و تحول تحول و تحول اسم کاربری در PSN رضایت بخشید

بیایید کلیدی‎ترین دستاوردی که فورت‎نایت بتل رویال به تحقق آن در سال 2018 امداد اعلام‌کرد را هیچوقت فراموش نکنیم. به لطف محبوبیت غیرقابل وصف این بازی، سونی بالاخره غرورش را کنار گذاشت و حاضر شد که کراس-پلی با پی سی و ایکس باکس وان را به واقعیت تبدیل می‌نماید. بعداز یکسری سال بهانه‎تراشی بی‎اساس درباره اینکه چرا پلی استیشن با پلتفرم‎های دیگر سازگار نمی باشد، سونی بالاخره راهی برای پشتیبانی بیش تر از کراس پلتفرم در تعداد معدودی بیش تر از بازی‎های شخص ثالث «شناسایی» اعلام‌کرد. و کلیه چیز با ورژن بتای فورت‎نایت بتل رویال، دوستداشتنی‎ترین بازی کره خاکی استارت شد. احتمال دارااستً سونی در سپتامبر 2017 کارکشته به شناسایی این رویه بود؛ یعنی وقتی که اپیک گیمز «به صورت اتفاقی» کراس-پلی با پلی استیشن 4 را شخصاً به رویکرد انداخت.

در مثالی دیگر بیش تر از کارهایی که سونی بایستی سال‎ها پیش انجام می‎بخشید، این مجموعه در ماه اکتبر سال جاری ذکر اعلام‌کرد که کاربران پلی استیشن نتوورک به‎زودی می‎توانند اسم کاربری خویش را در‌این شبکه تغییر و تحول‌و تحول تحول و تحول دهند. براین اساس اینطور نمی باشد که رویاها به واقعیت تبدیل نشوند، صرفا یه یکسری ده سالی بایستی صبر نمائید.

بازار پی سی دیگر در چنگال‎های استیم نمی باشد

گرچه پلتفرم توزیع بازی‎های دیجتال 15 ساله این موسسه والو هنوز آنقدر در خطر نمی باشد که بدین زودی‎ها بیش تر از عرصه نبرد بیرون شود، ولی در سال 2018 شاهد ظهور تعدادی این موسسه بودیم که بالاخره جرئت واجب را برای برای مقابله با این پلتفرم پیدا کرده اند. درحالی که خدمت‎های پیشین نظیر Origin الکترونیک آرتز و بتل.نت بلیزارد به فروش‎ بازی‎هایشان در بیرون بیش تر از قلمرو استیم ادامه دادند، تازه‎واردانی نظیر فروشگاه دیجیتالی دیسکورد هم بیش تر از رویکرد رسیدند که سهم طولانی تر بیش تر از فروش را به گسترش و گسترش و گسترش‎دهندگان پیشنهاد کردند.

ولی وسیع‎ترین رقیب استیم در ماه پایانی سال بیش تر از رویکرد رسید و اپیک گیمز، سازنده فورتنایت ضمن رویکرد‎اندازی Epic Games Store، برنده به عقد یکسری قرارداد نشر انحصاری در پلتفرم خویش شد. مشاهده اینکه برتری استیم برای بیش تر بیش تر از یک دهه در هم اکنون به چالش کشیده نموده است جذابیت خاص خویش را دارااست و این رقابت در غایت هم به نفع مصرف‎کنندگان خواهد بود و هم به نفع گسترش و گسترش و گسترش‎دهندگان.

The post شایسته ترین سورپرایزهای صنعت ویدیوگیم در سال 2018 appeared first on دیجیاتو.

[ad_2]

پباده سازی وبسایت فروشگاهی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *